hye...
semua,....
aku rasa nak sngt belajar
bahasa yg aku tak faham
seperti bahasa jawo, banjar n
byk lagi,..
jnji bahasa tuh bila kita 'gosip'
owg x fhm n x thu ,..
hehehe msti best kn?
em,...kalo dpt thu bahasa korea pon
best gak kn??!!
wahhh,.......
x sbr aq nk
tgk die ckp bahasa
banjar,...hehehe
siapa dia x pyh thu,..
oky
bye
<3
Tiada ulasan:
Catat Ulasan